
Kun Matti ei muista eikä Erkkikään ymmärrä
Oletko tuntenut itseäsi tyhmäksi käyttäessäsi laitetta? Oletko jättänyt tuotteen tilaamatta, koska et ole ymmärtänyt, kuinka tilaus tehdään?
Ymmärrätkö tietokoneesi virheilmoitukset? Oletko tehnyt "inhimillistä erehdystä"? Voitko rehellisesti sanoa, että palvelusi on helppokäyttöinen? Osaisiko äitisi käyttää sitä?
Käyttäjän asialla
- Otamme selvää, mitä käyttäjäsi tarvitsevat ja haluavat.
- Suunnittelemme käyttöliittymän, jonka Matti muistaa ja Erkkikin ymmärtää.
- Arvioimme tuotteesi helppokäyttöisyyden ja ehdotamme parannuksia.
- Testaamme palvelusi käytettävyyden oikeiden käyttäjien kanssa.
- Koulutamme suunnittelijasi, tiedottajasi, kehittäjäsi ja myyjäsi huomioimaan käyttäjät paremmin.
- Teemme verkkosivuistasi selkeät ja helppokäyttöiset.
- Vastaamme kiperiin käytettävyyskysymyksiin.
- Taivutamme tekniikan palvelemaan asiakkaitasi.